ENGLISH

BERGAMA BELEDİYESİ KURUMSAL MOBİL UYGULAMASI’NA GEÇİYOR

Bergama Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışı ile vatandaşlara daha etkin, verimli ve anında erişim anlayışı ile hizmet verebilmek amacıyla “Belediye Yönetimi ve Takip Sistemi Projesi” hizmetini başlatıyor.

Bundan böyle dünyanın her yerinden, istenilen her an Bergama Belediyesi’ne erişim sağlanabilecek. Uygulamayla Bergama Belediyesi ve bağlı birimlerinin faaliyetleri, hizmet üretim verileri ve gündemine ilişkin haberleri sistemli bir şekilde ‘Mobil Uygulama’ ortamında yayınlanacak. Bergama Belediyesi’nin hizmet ve yatırım projeleri hakkında vatandaşlar hemen bilgiye ulaşabilecek. Ayrıca uygulamayla Bergama’nın ulusal ve uluslararası ölçekte tarihi ve turistik tanıtımını en etkin şekilde sağlanacak.

ÇEK GÖNDER İLE ŞİKÂYETLER İLETİLEBİLECEK

Ödemeler kısmından ise vatandaşlar borç sorgusu ve ödeme yapabilecek. Düzenlenen tüm etkinlikleri uygulamadan takip edebilecek. Bergama Belediyesi’nin meclis toplantılarını canlı izleyebilecek. Uygulamayla beraber Belediye’ye halk tarafından iletilen ihbar ve şikâyetler anında görülebilecek, gereği yapılarak sonuç vatandaşa bildirilecek. Çek gönder özelliği ile fotoğraf çekip gönderilerek başvuruda bulunulabilecek, kullanıcılar istek ve şikâyetlerini her an Bergama Belediyesi’ne iletebilecek. Üstelik ihbar ve şikâyetler için kimlik bilgisi sorulmayacak.

PERSONEL İÇİN EK MODÜL

Bergama Belediyesi’nin başlattığı mobil uygulamasının bir de ek modülü bulunuyor. Bu uygulama sadece belediye personeli tarafından kullanılacak. Buradan vatandaşların yaptığı istek, şikâyet ve öneriler mobil ortamında sonuçlandırılarak vatandaşa hızlı şekilde geri bildirim yapılacak. E-belediye kavramına uyum sağlayacak şekilde, Belediye ile halk ilişkisini internet ortamında daha geniş ve etkileşimli bir zemine taşıyacak olan uygulama sahada görevli olan Belediye çalışanlarının ve çalışanlardan sorumlu olan idari amirlerin mobil uygulama üzerinden görevleri ile ilgili takip ve yönetimini de sağlayacak.

SOSYAL VE ŞEFFAF BELEDİYECİLİK

Uygulama ile ilgili görüşlerini dile getiren Bergama Belediye Başkanı Mehmet Gönenç; “Gündelik hayatın en büyük ihtiyaçlarından biri haline gelen mobil teknolojilerin öneminin farkındalığı ile böyle bir uygulama başlattık. Sosyal ve şeffaf belediyecilik anlayışı kapsamında belediyelerin vatandaşlar ile daha yakın ilişkide bulunması için mobil cihazlar kişilere amaca yönelik bildirim gönderebilmek adına en uygun mecrayı oluşturmaktadır. Bu amaçlarla hazırlanan uygulama ile vatandaşlarımız Bergama Belediyesi’nin güncel haberlerine, duyurularına, etkinliklerine, projelerine, kurumsal yapısına, meclis çalışmalarına, kente dair bilgilerine, kişisel borç-ödeme bilgilerine ve iletişim bilgilerine daha rahat ulaşabilecekler. Bunun yanı sıra mahalle ve yaşadıkları bölgedeki sorunları fotoğraflayarak belediyenin ilgili birimine iletebilecekler” dedi.

UYGULAMA NASIL KULLANILACAK ?

Uygulama Android telefonlar için Google Play Store’dan, İos telefonlar için App Store’dan ücretsiz olarak indirilebilecek. İlk yüklendiğinde kullanıcıyı “Bergama Belediyesi olarak size daha etkin hizmet verebilmemiz için ikamet ettiğiniz mahalleyi seçiniz” yazan ekran ile karşılayacak. Bu ekranda “istemiyorum-daha sonra-kaydet” şeklinde seçenekler bulunuyor. Bergama Belediyesi Kurumsal Mobil Uygulaması; yönetim, mesajlarım, iletişim, ödemeler, duyurular, haberler, etkinlikler, meclis, projeler, keşfet ve çek gönder başlıklarını içeriyor.

 

Pdf için tıklayınız.

 
Afişleri Görüntülemek İçin Üzerine Tıklayınız..